Bye Bye Kodi - Reisverslag uit Thekkadi, India van Annette Boks - WaarBenJij.nu Bye Bye Kodi - Reisverslag uit Thekkadi, India van Annette Boks - WaarBenJij.nu

Bye Bye Kodi

Blijf op de hoogte en volg Annette

10 Augustus 2012 | India, Thekkadi

De laatste keer opstaan in Kodaikanal, en weer mocht ik genieten van een prachtig uitzicht. Ik was vrij snel klaar en ging toen naar beneden, er was nog niemand, alleen het dienstmeisje. Toen ik naar buiten keek zag ik een koe staan in de tuin! Helaas was ik net te laat voor een foto… het ontbijt was ook dit keer weer verrukkelijk: een gebakken ei op toast, een toast met zelfgemaakte appeljam en een blueberry muffin! Ook vandaag werden we met de driver naar school gebracht, nadat ik afscheid had genomen van Jessica’s ouders, die erop staan dat ik nog een keer terug moet (en mijn familie daar ook naartoe mag). Dat wil ik dan ook heel graag! Eenmaal op school zag ik wat Nishita had gemaakt voor ons. Een hele rij foto’s van ons met onze exchange partners en daarboven nog wat geschreven: The Netherlands exchange 2012, zoiets in ieder geval, echt heeeel erg lief! Ik moest nog beginnen met mijn koffer inpakken, maar ik was er ook achter gekomen dat ik mijn camera nog bij Jessica had liggen, en toen heeft de driver hem nog naar school gebracht. Daarna ben ik gaan inpakken, wat best wel een ramp was want uiteindelijk kreeg ik mijn koffer amper dicht. Ik moest er echt bovenop gaan zitten. Toen kwam het moment dat we afscheid moesten nemen van onze lieve dormmoeder Ruth. We hebben nog een foto met haar gemaakt en we hebben haar nog wat chocolaatjes gegeven. Bij flag green aangekomen stond iedereen er met de tea break hebben we afscheid moeten nemen van iedereen. Er waren ook nog wat andere mensen dan alleen de exchange partners. Toen de bel weer ging kwam Mrs. Block met de melding dat de leerlingen naar hun lessen moesten. Nee, aardig vonden we haar al niet aangezien ze totaal niet dankbaar was voor het geld dat wij aan Bethania gaven, dat liet ze tenminste niet merken, en dan nu liet ze onze partners niet eens rustig afscheid van ons nemen. Toen iedereen weg was, gingen wij naar ons reisbusje van komende week. De koffers werden in de bus en op de bus gelegd en weg gingen we. Weg van de school en de berg naar beneden om er dit keer niet weer terug op te gaan. Na een flinke tijd rijden gingen we in een restaurantje eten waar we echt heel erg werden aangekeken. Na nog een stukje verder te hebben gereden en een aantal keer te stoppen voor de aapjes onderweg, kwamen we aan bij de grensovergang van Tamil Nadu naar Kerala. We zitten nu dus in Kerala in een leuk hotelletje genaamd Michael’s inn. Dit hotel heeft dus wifi, en we zitten gezellig met z’n 3en in kamers, emsé en Fransje zijn mijn kamergenoten voor de komende nachten. Het is hier eigenlijk helemaal niet warm en het regent een beetje. Niet verkeerd vind ik. Ik heb wel echt heel erg zin in de rondreis nu, ook al mis ik onze exchange partners en hun vrienden wel.
Liefs Annette

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: India, Thekkadi

Annette

Actief sinds 15 Juni 2012
Verslag gelezen: 197
Totaal aantal bezoekers 8642

Voorgaande reizen:

20 Juli 2012 - 19 Augustus 2012

India

Landen bezocht: