nog heeeeel eventjes wachten - Reisverslag uit Doornenburg, Nederland van Annette Boks - WaarBenJij.nu nog heeeeel eventjes wachten - Reisverslag uit Doornenburg, Nederland van Annette Boks - WaarBenJij.nu

nog heeeeel eventjes wachten

Door: annetteboks

Blijf op de hoogte en volg Annette

19 Juli 2012 | Nederland, Doornenburg

Na heel lang te hebben gewacht op het moment dat we naar India zouden gaan gaat het nu eindelijk bijna beginnen, nog maar 1 nachtje! Ik heb er echt enorm veel zin in!
Morgen vliegen we vanaf dusseldorf naar dubai om vanuit daar naar chennai in india te vliegen. Dan doen we er nog even een binnenlandse vlucht achteraan en een busreis van 4 uurtjes de berg op met heel veel bochten(is ons verteld) en dan zijn we op onze eerste bestemming: Kodaikanal International School. Hier zullen we 3 weken blijven om de laatste week nog een rondreis door het zuiden van India te maken. Nu nog mijn koffer inpakken en ik ben klaar om te gaan!

  • 19 Juli 2012 - 21:39

    Sanne:

    hee, heel veel plezier! ik ben vorig jaar geweest en het was geweldig! succes met die busreis, geloof me: die duurt langer dan 4 uur en die bochten gaan allemaal een kant op, namelijk rondjes de berg op. Ik heb ze geprobeerd te tellen uit verveling, maar bij 30 raakte ik de tel al kwijt. En wees gerust, het lijkt vaak alsof je het ravijn in rijdt, maar ze zijn heel ervaren chauffeurs en maken hele mooie haarspeldbochten :P maar het was wel een hele mooie ervaring en de ritjes waren het allemaal waard!

  • 21 Juli 2012 - 18:05

    Oma:

    je hebt een mooie reis om op je bestemming te komen. het beste met je,een mooie tijd en groeten oma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Doornenburg

Annette

Actief sinds 15 Juni 2012
Verslag gelezen: 220
Totaal aantal bezoekers 8649

Voorgaande reizen:

20 Juli 2012 - 19 Augustus 2012

India

Landen bezocht: